01.02.11. jazzoleg Купив я колись своєму малому книжку про локомотиви, типу як каталог локомотивів світу. Гортав її вже n разів, і тут сьогодні раптом натрапив на цікаву фотографію якогось німецького чуда техніки.
Це чудо техніки (на фото) виявилося паровозом. Модель - 05 002. Будувати такі паровози почали в 1935 році в Німеччині. А цікавий він тим, що, крім оригінально-фантастичного дизайну, він ще й встановив у 1936 році рекорд швидкості для паровозів - фігарив з швидкістю 200,4 км/год. Паровоз!!! Ото мусили хлопці кочегарити, щоб розігнати його до такої швидкості.
Цікаво, а з якою швидкістю їздить наш супершвидкий столичний експрес? Десь як німецький паровоз зразка 1935 року чи повільніше?
|
10.02.11 03:19      Вася
А ось ще про паравозікі http://sergeydolya.livejournal.com/275537.html
03.02.11 18:35      вася
я бачив по діскавері цілу передачу про швидкі локомотиви. Між ними регулярно влаштовувалися змагання. Чемпіоном був все ж таки британський "локі"... До війни то була популярна тема. А після війни розвинулася авіація і троха про паровози забули
02.02.11 12:16      p.s.
Маглев — потяг на магнітній підвісці, керований магнітними силами, у процесі руху не торкається поверхні рейки. Так як між потягом і поверхнею руху існує зазор, тертя виключається, і єдиною гальмівною силою є сила аеродинамічного опору.
02.02.11 12:08      ww
а таке ви знали: Transrapid, немецкая компания по разработке маглева, построила в 1984 году в Эмсланде испытательный трек общей длиной 31,5 км. Дорога проложена между Дорпеном и Латеном, имеет одну колею с оборотными петлями на каждом конце. Поезда беспилотные, весь контроль движением осуществляется из диспетчерского пункта. Максимальная скорость движения, которую удавалось развить на прямом участке дороги во время испытаний - 420 км/ч.
В настоящее время дорога используется исключительно для проведения технических испытаний и в качестве аттракциона для туристов.